УВАГА! Будь ласка, перевіряйте Комплектність та відповідність моделі та розміру матрацу до вашого замовлення.
Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не розпаковуйте його, оскільки після зняття заводської упаковки матрац набуває статусу б/у, після чого ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно з ДСТУ ГОСТ 19917-93

Всі товари, представлені у нашому магазині, супроводжуються офіційною гарантією виробника. Ми співпрацюємо тільки з сумлінними виробниками та постачальниками, які ретельно стежать за якістю своїх виробів і дотримуються всіх гарантійних зобов'язань, у тих поодиноких випадках, коли зустрічається заводський дефект. Термін гарантійного обслуговування визначається виробником для кожного виробу з урахуванням вимог законодавства та інших нормативів. Подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності не підлягають поверненню / обміну за законом про захист прав споживачів. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.

Що необхідно зробити при отриманні замовлення

Незалежно від способу отримання Вашого замовлення, перед тим як підписувати накладну або акт приймання-передачі необхідно:

  • Оглянути цілісність зовнішньої упаковки щодо пошкоджень (порізи, удари, вм'ятини). У разі виявлення будь-яких пошкоджень, необхідно перевірити стан елементів товару у цьому місці щодо пошкодження.
  • Якщо замовлення містить скляні елементи (включаючи дзеркала), необхідно оглянути ці елементи щодо пошкоджень (сколи, тріщини, подряпини тощо).

При виявленні будь-яких пошкоджень або дефектів зв'яжіться з нами, і наші фахівці допоможуть вирішити ситуацію, що склалася. Усі документи, такі як паспорт виробу, гарантійний талон та чек необхідно зберігати протягом усього терміну гарантійного обслуговування.

Дії під час збирання

Якщо виріб вимагає складання або встановлення, після розпаковування необхідно оглянути кожен елемент на предмет пошкоджень. У разі виявлення будь-яких дефектів установлювати пошкоджений елемент заборонено, т.к. це вплине на результат розгляду рекламації через неможливість встановити причину виникнення пошкодження, оскільки пошкодження могло виникнути як при доставці, так і в процесі складання. Зробіть фотографії пошкодженого елемента повністю та детально місця пошкодження. Знайдіть номер елемента в інструкції зі збирання та зв'яжіться з нашими фахівцями для вирішення проблемної ситуації.

Якщо всі елементи виробу знаходяться в цілісності, тоді можна приступати до збирання. Уважно вивчіть інструкцію та дотримуйтесь усіх вимог, викладених в інструкції. У разі якщо Ви виконуєте складання самостійно, переконайтеся будь ласка, що маєте потрібні навички, досвід та інструмент, які будуть потрібні для складання відповідно до інструкції. І пам'ятайте, що іноді набагато простіше, дешевше та швидше довірити складання та встановлення професійному мебляру, особливо якщо Ви не впевнені у своїх силах.

У яких випадках гарантії може бути відмовлено

  • минув термін гарантійного обслуговування
  • відсутні документи (гарантійний талон, паспорт виробу або товарний чек)
  • є пошкодження, заподіяні клієнтом або які виникли не з вини виробника чи продавця
  • пошкодження викликані неправильною експлуатацією (порушуючи приписи виробника в паспорті або гарантійному талоні), а також недбалим ставленням при складанні або використанні виробу
  • пошкодження спричинені внаслідок стихійного лиха, впливу тварин або третіх осіб після передачі покупцю
  • конструкцію виробу або його Комплектуючих було змінено покупцем;
  • збирання проводилося з порушенням вимог інструкції
  • елемент із пошкодженням має сліди складання чи установки (крім випадків явного фабричного шлюбу)
  • якщо про наявні дефекти покупця було повідомлено при оформленні замовлення, наприклад, у разі розпродажу товарів з пошкодженнями зі знижкою тощо.
  • пошкодження є наслідком нормального (природного) зносу вузлів та елементів виробу
  • якщо вид, розмір та характер пошкодження є допустимим згідно з чинними технічними нормами та стандартами (ДСТУ, ГОСТ, ISO тощо)
  • якщо виріб використовується разом з іншим виробом і вони з якоїсь причини несумісні і порушують умови експлуатації. Наприклад, якщо відстань між ламелями основи ліжка перевищує допустиме значення для використання певного типу матраца, то гарантійне обслуговування матраца буде відмовлено
  • у разі наявності допустимого меблевого запаху у нових виробів. Для таких виробів як матраци, дивани або ліжка з м'якою оббивкою допускається наявність слабких запахів після первинного розпакування. Сила запаху повинна зменшуватися з часом і практично не відчуватись на невеликій відстані від виробу вже через кілька днів.
  • погіршення стану матраца внаслідок нормального зносу;
  • на наявність у продукції, виготовленій з використанням натуральних матеріалів (кокосова койра, латекс, бавовна тощо), запаху, властивому натуральному матеріалу;
  • у випадках, що не передбачені цією гарантією, застосовуються норми законодавства України.

Умови повернення товару та грошових коштів

Згідно з Закону України "Про захист прав споживача", покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, а після отримання товару - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за винятком товарів належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно таким, що його купує покупцем або виготовлявся з урахуванням його особистих побажань (індивідуальний розмір, вибраний покупцем тканина для оббивки або колір фарбування).

Товар належної якості підлягає поверненню або обміну, якщо:

  • він не використовувався, не піддавався збиранню або монтажу;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • не пошкоджено упакування;
  • є товарний чек, виданий покупцю разом із товаром.

Товар належної якості НЕ підлягає поверненню або обміну, якщо:

  • товар виготовлявся з урахуванням індивідуальних вимог замовника - зокрема таких як розмір, колір покриття, тканина оббивки тощо;
  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
  • товар має ознаки використання, збирання, установки тощо;
  • у разі товарів індивідуальної гігієни, таких як постільна білизна, ковдри, подушки, матраци, наматрацники тощо. після зняття заводського пакування;
  • товар знаходиться у списку товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до постанови КМУ №172 від 19 березня 1994 року;
  • при поверненні продукту виявили ознаки стороннього втручання з метою зміни або вивчення конструкції виробу.
  • товар був придбаний за спеціальною ціною через наявні у нього недоліки, про які покупець був обізнаний на момент покупки.

Повернення товару належної якості за бажанням покупця здійснюється його силами та за його рахунок. У разі, якщо при купівлі товару покупцю було надано бонуси у вигляді надання безкоштовних послуг, або послуг зі знижкою (доставка, занесення, складання тощо) вони підлягають оплаті покупцем.