Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю. Подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності не підлягають поверненню / обміну за законом про захист прав споживачів. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.

Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення.

Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.

Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.

Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення.

Умови повернення:

  • Матрац підлягає поверненню тільки в тому випадку, якщо він не був у вживанні, тобто на цьому матраці не спали і повністю збережена заводська упаковка.
  • У разі, якщо матрац не підійшов за розміром (покупець не правильно вказав розмір матраца) не поспішайте знімати з нього плівку, це важливо.
  • Матраци, які мають сліди експлуатації поверненню не підлягають.

У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.